3 סיבות שבגללן לקוחות משלמים על תוכןכתבה שפורסמה ב 2010 והיום נראית כלקוחה מארכיון היסטורי, ישן מאוד, מספרת קצת מהסיפור על השינוי שחל בארץ ובעולם בשוק מוצרי התוכן. "הפדרציה...
אמון ומערכות יחסים- מה הקשר למוצר תוכן?בשיווק נהוג לדבר על אמון ומערכות יחסים בין הלקוח לעסק- כמנוע שיווקי משמעותי. "איך לבנות אמון וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח בין מותגים...
התוכן הוא המלך- אבל בתנאי שהוא..בעידן הדיגיטלי, המשפט "התוכן הוא המלך" מעולם לא היה נכון יותר. עם התפשטות הפלטפורמות המקוונות והגידול המהיר של משתמשי אינטרנט ברחבי...
הצעד הראשון בפיתוח וובינר או כל מוצר תוכן אחרהצעד הראשון בפיתוח מוצר תוכן הוא אפיון המוצר. איפיון המוצר הוא המצפן שיכוון אותנו לכל אורך הפיתוח על מנת לוודא שאנחנו ממוקדים בכיוון...
הנישה שלך ומוצר התוכן המדויקאתה מומחה בתחום, יש לך המון ידע וניסיון, אבל יש כל כך הרבה כמוך איך תבלוט על פני כולם? בשיווק אנחנו מדברים על למצוא את הנישה שלך, למצוא...
על כוחם של סיפורים לעורר השראה בקהל שלכם - Storytellingעל כוחם של סיפורים למדנו כבר מזמן, כבר בסיפורי אלף לילה ולילה. שחרזדה, מספרת הסיפורים למלך שאהריאר, אשר בוחר בכל ערב מחדש לא להוציאה...
אינפוגרפיקה: הפיכת נתונים לסיפורים חזותייםאינפוגרפיקה, קיצור של "גרפיקת מידע", הן ייצוגים חזותיים של מידע, נתונים או ידע שנועדו להציג מידע מורכב במהירות ובבהירות. אלמנטים עיצוביים...
יצירת worksheet- דגשים באפיון מוצראפיון מוצר תוכן, דפי עבודה, דומה מאוד ושונה מאוד מפיתוח של מוצר תוכן אחר. אז נכון שבשביל להתחיל את האיפיון צריך לעבור את כל השלבים מהגדרת...