מותגים מצליחים מבינים שהדרך לבנות אמון אמיתי עם הלקוחות לאורך זמן זה להציע להם משהו שהוא יותר מאשר רק מוצר או שירות.
חייבים לתת להם ערך - ידע, השראה, כלים שיעזרו להם להשיג את מה שהם רוצים.
עסק קטן? בינוני? –זה נכון גם לגביך!
כשאתם מלמדים את הלקוחות שלכם, אתם לא רק מראים להם שאתם מומחים בתחום,
אתם גם בונים איתם יחסי אמון.
הם מקבלים ערך משמעותי וכל יש סיכוי טוב יותר שיהפכו נאמנים למותג שלכם לאורך זמן.
איך בדיוק אתם עושים את זה?
תחשבו על השאלות הבוערות שהלקוחות שלכם שואלים, הבעיות שהם מתמודדים איתן.
ואז - תיצרו תוכן שנותן פתרונות.
סרטוני הדרכה, מדריכים, בלוגים, ספרים דיגיטליים - תנו להם את המידע שהם צמאים לו.
אבל חשוב שיהיה לזה ערך אמיתי ואותנטי.
זו ההשקעה הכי חכמה שתוכלו לעשות כדי לבנות מותג חזק לאורך זמן.
בסופו של דבר, הצלחה לא נמדדת רק במספרים בשורה התחתונה.
היא נמדדת באמון שיש ללקוחות שלכם בכם.
הלקוחות שלכם נמצאים ברשתות החברתיות ויודעים לאתר מידע שדרוש להם, יודעים לחפש תשובות לשאלות ופונים לד"ר גוגל לא מעט- לכן עליכם להתאמץ יותר מבעבר על מנת שתוכלו להיחשב בעיניהם למומחים ששווה להתייעץ איתם ולצרוך את השירותים מהם.
מה הלקוחות שלך צריכים? במה אתה יכול לתת להם ערך? מה אפשר ללמד אותם- משהו שהם רוצים ללמוד?
רעיונות למוצרי תוכן:
בלוגים, פוסטים, קורס דיגיטלי, וובינר, סדרת סרטוני הדרכה, ניוזלטר באימייל.
אז אם את רואת חשבון ושולח פעמיים בשנה ללקוחות שלך מידע במייל כמכתב- אולי הגיע הזמן לשדרג את המכתב לניוזלטר רבעוני שייתן ערך משמעותי?
אם את מאלפת כלבים אולי סרטונים על הקשר בין כלבים ואנשים וההשפעה שלהם על רווחה נפשית יביאו לך לקוחות חדשים, או הזדמנות לפיתוח מוצרים חדשים שתוכלו להציע ללקוחות
מצאתי פוסט ברשת שעושה עוד קצת סדר. לקריאה בקישור